شناسهٔ خبر: 25371 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

علی خدمتگذار خبر داد:

ورود نخستین محموله خمیر کاغذ به بندرامیرآباد/ گامی موثر در اعتلای صنعت شرق مازندران

بندر امیرآباد مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد خبر داده است که‌ نخستین محموله خمیر‌کاغد برای استفاده در‌کارخانه کاغذ امیرآباد از طریق آستاراخان روسیه به این بندر بارگیری شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با اعلام این خبر گفت این محموله خمیر کاغذ برای استفاده در کارخانه کاغذ امیرآباد توسط کشتی سابرینا از طریق آستاراخان روسیه به این بندر بارگیری شده است.

علی خدمتگزار با اشاره به اینکه از آغاز احداث کارخانه کاغذ امیرآباد در سال ۸۵ ، این کارخانه با مشکلات عدیده ای در روند ساخت مواجه بوده است افزود از سال ۹۳ با تلاش و پیگیری مجدانه از سوی مدیران بندر و حمایت های دولت تدبیر و امید، موانع  موجود برطرف و اکنون این کارخانه وارد مرحله بهره برداری  شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بنادر ،وی بهره برداری از این کارخانه کاغذ را گامی موثر در اعتلای صنعت شرق مازندران عنوان و خاطرنشان کرد:بندرامیرآباد مصمم است با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و احداث پروژ هایی از قبیل کارخانه فولاد امیرآباد، سیلوی مخازن روغن خوراکی و کارخانه MDF برای کمک به  اشتغال جوانان و اقتصاد استان مازندران به عنوان بزرگترین بندر شمال کشور نقش موثری را ایفا  نماید.

نظر شما